jahad_header (5)

پیشگیری از وارد شدن خسارت به محصولات پاییزه در دزفول

 

پیشگیری از وارد شدن خسارت به محصولات پاییزه در دزفول

کارگروه برنامه‌ریزی برداشت محصولات گندم و کلزا و پیش‌بینی مخاطرات جوی جهت جلوگیری از خسارات احتمالی به مراکز خرید و محصول جمع‌آوری شده در مراکز موردنظر و سیلوها  در شهرستان دزفول تشکیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان:  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول گفت: به‌منظور برنامه‌ریزی هرچه بهتر خرید محصولات گندم و کلزای کشاورزان و با توجه به هشدارهای هواشناسی درجهت بارش‌های آخر هفته جاری و احتمال وارد آمدن خسارات به مراکز خرید کارگروه برنامه‌ریزی برداشت تشکیل شد.

بهروز قمرزاده افزود: در این کارگروه مقرر شد مراکز خرید به‌صورت ۲۴ ساعته اقدام به خرید محصول کشاورزان کنند و فعلاً در اماکن سرپوشیده و سیلوهای بتنی و فلزی اقدام به جمع‌آوری محصول شود همچنین اداره تعاون روستایی و غله و بازرگانی اقدامات عملی جهت جلوگیری از وارد آمدن خسارات به محل‌های جمع‌آوری محصول را انجام دهند.

وی اظهار داشت : در این کارگروه که رییس محیط‌زیست شهرستان حضور داشت همچنین مقرر شد با هماهنگی و همکاری مدیریت جهاد کشاورزی و اداره محیط‌زیست، اقدامات آموزشی ترویجی جهت جلوگیری از آتش زدن کاه و کلش  مزارع به عمل آید و درصورتی‌که هر یک از بهره‌برداران بدون توجه به اقدامات ترویجی و آموزشی اقدام به آتش زدن کاه و کلش مزارع خود کند شناسایی و از طریق محاکم قضایی پیگیری‌ها و اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

 

 

 


برای فرستادن دیدگاه خود بايد وارد شوید یا نام نویسی نمایید.